Заняття познайомить з журналістськими професіями та відкриє двері до реальної телевізійної студії.
На даному занятті учасники вивчать поняття, структуру та мету інтерв’ю, навчаться складати та брати інтерв’ю.
Практичне заняття з камерою в стилі інтерв’ю, аналіз.
Знайомство з професією репортера. Відшліфування навиків репортера по створенню новин.
Заняття знайомить учасників із телевізійними матеріалами, в яких журналіст коментує подію не лише закадровим текстом, але й з’являється перед телеглядачами. Діти дізнаються про особливості запису стенд-апу, попрацюють над своєю дикцією, а також спробують себе у ролі журналіста, який з’явився в кадрі.
Знайомство з ютуб канаом як способу передачі інформації. Аналіз якісного ютуб-контенту. Визначення основних правил створення та ведення ютуб-каналу.
Заняття дозволить проаналізувати власні ютуб-блоги. Друга частина заняття навчить учасників розрізняти статтю з-поміж журналістських матеріалів у друкованих виданнях, ознайомляться із тонкощами її написання. А заодно поринуть у світ створення друкованих матеріалів – від продумування теми до збору інформації.
Заняття спрямоване на вміння створювати та аналізувати рекламний продукт та створення самореклами як однієї з необхідних життєвих компетенцій.
Участь в реальній телевізійній програмі як досвід та лзнайомлення з процесом зйомок із середини.
Опис: учасники спробують записати ток-шоу, при цьому самі будуть ведучими і гостями у телестудії. Тренер запропонує обрати тему, допоможе продумати запитання ведучого та відповіді експертів. Працюватиме справжня відеокамера, деякі моменти можна буде дублювати.
Одне з фінальних занять, яке підсумує отримання знання, вміння та навички у телепрограмі.
Проведення прес-конференції як підсумку Рівня 1.